Skuteczna reklama tylko z Google
Promocja w nowoczesnym biznesie już od wielu lat opiera się głównie na działaniach w internecie. śliczna i funkcjonalna strona internetowa , a dodatkowo profile na wszystkich możliwych wortalach dających dostęp do klientów to dopiero połowa dobrego planu. Niezbędna jest bowiem skuteczna i niedroga reklama, którą niewątpliwie zapewnia usługa Wyszukiwarkę AdWords.
Należy dowiedzieć się, co tak w rzeczywistości wyróżnia ten program od klasycznych systemów zamiany bannerów i linków, które bez wątpienia są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu z całkowitą czyli stu procentową pewnością trzeba wskazać na funkcjonalność takiej reklamy. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty wyłącznie wtedy, gdy poszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeżeli zatem dana osoba wyszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców jedynie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który stwarza, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie skutecznego promowania jego marki. Opłata więc pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, niemniej jednak tylko i tylko za faktyczne kliknięcia. Powoduje to, iż płacimy tylko za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Zwracając uwagę na wspomniany fakt, iż oczywiście nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt reklamy szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
Należy dowiedzieć się, co tak w rzeczywistości wyróżnia ten program od klasycznych systemów zamiany bannerów i linków, które bez wątpienia są już w odwrocie z rynku reklamy internetowej. Na pierwszym miejscu z całkowitą czyli stu procentową pewnością trzeba wskazać na funkcjonalność takiej reklamy. Polega ona bowiem na tym, iż przyciąga ona uwagę internaty wyłącznie wtedy, gdy poszukuje on treści bądź usługi, którą akurat oferuje nasza firma. Jeżeli zatem dana osoba wyszukuje opon zimowych do samochodu, a my zajmujemy się sprzedażą firan i zasłon, AdWords wyświetli banner sklepu z oponami, a nie naszego salonu. W ten sposób taka reklama staje się niesamowicie efektywna, ograniczając pulę jej odbiorców jedynie do tych użytkowników, którzy mogą wyrazić zainteresowanie i kliknąć w link. Innym składnikiem, który stwarza, iż reklama AdWords nie ma sobie równych jest fakt, że reklamodawca ponosi koszty wyłącznie skutecznego promowania jego marki. Opłata więc pobierana jest nie za wyświetlenia reklamy, niemniej jednak tylko i tylko za faktyczne kliknięcia. Powoduje to, iż płacimy tylko za prawdziwe odwiedziny na mojej stronie. Zwracając uwagę na wspomniany fakt, iż oczywiście nie będą to osoby przypadkowe, liczyć możemy na to, że koszt reklamy szybko się zwróci.
Źródło: Reklama adwords.
0 komentarze:
Prześlij komentarz