Ulotki i foldery reklamowe

Ile może kosztować reklama firmy? Wszystko uzależniony jest od tego, jakie działania w tym zakresie się podejmuje i jaki cennik ma agencja, która para się działaniami promocyjnymi na rzecz firmy. To w priorytetowym stopniu determinuje to, jakie koszty ponosi się na reklamę. Jeśli marketing i promocja firmy odbywa się przy pomocy drukowanych ulotek, katalogów produktowych czy gadżetów reklamowych, to nakłady na nią nie są aż tak pokaźne.



Zdecydowanie zupełnie inaczej wygląda sytuacja, kiedy w grę wchodzą kampanie reklamowe na rzecz telewizji czy Internetu. Gdy w grę wchodzi marketing telewizyjna, to może kosztować dużo już samo jej opracowanie. Więcej koszty zwiększają się, gdy firma sobie zażyczy, ażeby w reklamie wystąpił ktoś kojarzony. Takie osoby są w stanie wpłynąć na wizerunek firmy w pozytywnym stanu, dlatego znane i szanowane osoby w dużej liczbie przypadków serdecznie zaprasza się do tego, aby wzięły udział w kampanii reklamowej. Samo zaproszenie nie wystarczy, bo za udział w reklamie w każdej chwili trzeba zapłacić. Nie są to niezbyt duże pieniądze. Jeżeli już reklamę firmy powierza się znanej i cenionej na rynku agencji reklamowej, to jej cennik też może być nieco wyższy. Ta agencja reklamowa, która uchodzi za prestiżową, w każdym momencie będzie miała wyższe ceny. Natomiast w ogromnej liczbie przypadków efekty jej pracy są lepsze i dlatego firmy nie oszczędzają na takich wydatkach. Wolą wydać pieniądze na współpracę z dobrą agencją, bo ta może zapewnić im określone efekty. Marketing firmy kosztuje tym w dodatku, im w dodatku działań w tym zakresie się podejmuje. Wiele firm na promocję i reklamę wydaje duże sumy.
Źródło informacji: folder.

0 komentarze:

Prześlij komentarz